Post by stoutapupfida on Feb 24, 2022 5:14:20 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Taikapalapelit - Palapelit ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Taikapalapelit - Palapelit IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisätä resurssien hakkerointia ▞▞▞
▞▞▞ Taikapalapelit - Palapelit 2022 version ▞▞▞
Voi löystyä tuntikausia, ja niin monenlaisia erilaisia pulmia. Suosittelisin tätä sovellusta.
Antaisin 0 tähteä, jos voisin... Kamala peli. En näe mainosten reunaa, koska mainokset ponnaavat jatkuvasti sivulle. Ja missä on taika? Palapeli ei liiku kuten mainostetaan
Sihirli Yapbozlar - Bulmaca Bulmaca owpc
En koskaan arvioi mitään, mutta rakastan näitä palasahoja. Sen lisäksi, että autat aivojasi, näet myös kauniita paikkoja samanaikaisesti
Minä rakastan tätä peliä! Pidän siitä, että siinä on enemmän arvoituksia, joiden ajantajun menetin.
Peli kaatuu jatkuvasti. On lähetetty valituksia. Ei vastausta.
Kuten palapelit. Hallituksen vuorovaikutus on sietämätöntä. Laattoja ei voi liu'uttaa katsoakseen sivukatselijan haluamalla tavalla ilman, että ne menevät koko laudalle. Mennyt
Haluan rakastaa tätä sovellusta, mutta siinä on muutamia ongelmia. Yksi: zoomaus ei toimi, se zoomaa yhteen kulmaan eikä liiku, joten se on hyödytön. Haluan tehdä suuria pulmia, mutta en näe paloja ilman toimivaa zoomia. Käytä ehkä eleitä, kuten nipistämistä zoomataksesi, mikä on yleistä valokuvasovelluksissa. Kaksi: addvertit ovat aina perseitä, mutta kun ne melkein aina saavat sovelluksen kaatumaan, se on mega-hauska tappaja. Puhumattakaan siitä, että laitat lisäyspalkin todennäköisimpään paikkaan vahingossa tapahtuvien napautusten keräämiseksi, joten sovellukseni kaatuu paljon... Lopuksi ominaisuus, jonka avulla voin nähdä kuvan työstäni, ei toimi usein. toimii, painan painiketta, eikä se vain ponnahtaa esiin. Nämä virheet tekevät sovelluksella pelaamisesta erittäin turhauttavaa.
Pidän tästä sovelluksesta paljon. Haluaisin vielä enemmän, jos antaisit minun katsella juuri täyttämääni palapeliä jonkin aikaa (pidempään kuin sekuntia) tai kunnes klikkasin palapeliä. Pulmapelien tekemisen ilo on, että voi sitten nauttia kuvasta. Et salli sitä ilman, että napsautat paljon ja suljet seuraavan palapelin pääsylinkkejä. Argh! Ehkä voisit antaa meidän katsella palapeliä, kunnes napsautamme sitä ja siirrymme sitten seuraaviin valintoihin. Silloin saisit minulta ehdottomasti 10. Kiitos
Pidän todella arvoimista, mutta en voi pelata 365 päivää -sarjaa pakollisen mainoksen takia. Reilusti, mainokset vaaditaan jokaisessa ilmaisessa sovelluksessa. Mutta joka kerta kun yritän pelata mainosta, kaikki jäätyy ja minun on käynnistettävä uudelleen. Joka kerta. Niin turhauttavaa!
Kiva peli
Aiemmin oli rentouttava pelikokemus mainoksen kanssa ennen palapeliä. Nyt on keskeytymättömiä mainoksia, jotka ilmestyvät pulmapelien keskelle. VIP-maksu (eli mainokseton) on naurettava $8/viikko, 20$/kk tai 100$/vuosi. Poistan tämän sovelluksen nyt.
Toistaiseksi kaikki on ok, mainoksia on paljon, mutta se on ymmärrettävää, koska peli on ilmainen, lol!! Haluaisin ansaita lisää kolikoita mainosten katsomisesta!!
Pidän palapelistä, ja arvostan sinut korkeammalle, ellei jatkuvasta, jatkuvasta mainoksen ponnahdusikkunasta.
Ihania ja rentouttavia kuormia, joista valita. Ja ilmainen
Ei olla ilkeä tai mitään, mutta katsoin kaikkia pulmia, joihin kaikki voivat päästä käsiksi, ja niitä on vain 20 tai 25, ja olen kuin "ne voidaan tehdä nopeasti, joten tiedän, ettei kukaan voi tehdä niitä" mitä tahansa ilman rahaa, joten ajattelin kompromissia ja ratkaisua, jos kieltäydyt kompromissistani, annat meidän tehdä rajoitetun määrän omia pulmia, ja VIP:n avulla voimme tehdä enemmän, jos ei, sinun pitäisi lisätä lisää arvoituksia silloin tällöin, pidän sovelluksesta, vaikka tulinkin vain kappaleiden takia.
Pelannut jo pitkään, Disneyn lisäosien jälkeen, sen lataaminen on kestänyt niin kauan. Tarkistan aina playstoresta ja sovellus on päivitetty. Ei ongelmia Internet-yhteyden kanssa, koska kaikki muut sovellukset toimivat hyvin. Toivottavasti tämä korjataan pian - melkein saavuttaen pisteen, jossa poistan sen kokonaan
Piti vain asentaa uudelleen, koska en pystynyt avaamaan sovellusta, ja sain jatkuvan virheilmoituksen. Asentuttuani uudelleen palautan kaikki paketit ja suoritin kuukausia, mutta JATKUISESTI VILKKUVA KÄSI osoittaa kotikuvaketta. Se on niin ärsyttävää, etten pysty pelaamaan sitä - Kuinka pääsen eroon ärsyttävästä kädestä? Kiitos...Olin jo päivittänyt sovelluksen uusimpaan tarjoukseen. Kuitenkin, kun poistuin pelistä seuraavan kerran kun avasin sen, käsi oli kadonnut.
Rakasta pulmia ja haasteita. En pidä jatkuvasta mainostulvasta. Katsoin kaupallistamista ilmaiseksi, mutta 7,99 dollaria viikossa 19,99 dollaria kuukaudessa tai 99,99 dollaria vuodessa on törkeää! Rakastan edelleen pulmia ja haasteita, mutta vihaan ponnahdusmainoksia keskellä pulmatyötä. Nyt sinun ei tarvitse katsoa vain mainoksia jokaisen istunnon alussa tai uuden palapelin alussa, vaan myös ponnahdusikkunassa oleva yllätysmainos ja 12 kolikon palkintoponnahdusmainos. Vihaan lisättyjä mainoksia!!!
Ilmanen vip ois mukava
Bűvös Kirakós Puzzle - Game HD Kirakós játékok vaxn
Kivaa työtä😍
Rakastan pulmapelien tekemistä
Tosi hyvä, koukuttava ja aikaa vievä peli. Suosittelen 🖒
Mainoksia vain ilmestyy jatkuvasti. On mahdotonta pelata
Zimad, olet todella hämmästyttävä, rakastan sovelluksiasi, mutta ongelmana on, että niiden mainokset ovat melko ärsyttäviä sillä tavalla, mutta rakastan silti sovelluksiasi ja kuinka olet niin hyvä tekemään sovelluksia, oletko hummen vai robotti? idk että näytät todellisessa elämässä, arvostan myös tämän viisi viidestä okei, se on kaikki peasssssssssss
MINÄ RAKASTIN TAKAPUZLEISTA...NYT MINUN ON VAIKEA PÄÄSÄ SIVULLA....KUIN MINÄ ON...SITÄ ON MONTA VIEDOT...EN VOI EDESSÄ TEHDÄ EDELLISET YÖT PÄIVITTÄINEN PUZLE KOSKA SE KESKITTYY..SANOMINEN "TAIKAPULLEKSIA" EI OLE SAATAVILLA NYT.....RAKASTAN PULLITTEN TEKEMÄ ENNEN, MUTTA NYT MINUN SRESSINNÄN......PALAA SE KUIN SE OLI...😱 😨😱
Rakastan tätä sovellusta, mutta kun latasin sen uudelle tabletilleni, menetin rajoittamattoman VIP-pääsyyni. Nimeni on oikein uudessa sovelluksessa (toisin kuin alkuperäisessä, nimeni on Tangycat54786, kuka tahansa), uuteen peliin siirrettyjen kolikoiden ja tähtien määrässä, ja tukisi mukaan minun on päivitettävä versio (mutta En voi, koska minulla on jo uusin versio). Palapeliosastolla on jotain vialla! Haluan päästä VIP-statuksiini ja koota uusia pulmia! 😧
Oli hyvä, kunnes palapelit eivät aukea
Pidin pelistä todella paljon. Pystyn melkein selviytymään mainoksista, koska en maksa pelaamisesta. Minua ärsyttää se, kuinka hitaasti palapelit ladataan. Olen alkanut etsiä toista palapelisovellusta
Pidän tästä sovelluksesta, mutta mainokset ilmestyvät kahden minuutin välein ja ovat niin ärsyttäviä. Ei anna minun rentoutua, mitä odotan pelaten pulmapeliä. Älä myöskään tarvitse sitä mainospalkkiota. Oli paljon parempi ennen ilman niin paljon mainoksia
Se on todella hauskaa.En ole koskaan aiemmin pelannut palapelejä. Tämä on ensimmäinen kerta, ja se todella tekee minut onnelliseksi ja luottavaiseksi. Kiitos.
Mainoksia on aivan liikaa.
Jail Break : Cops Vs Robbers የሚና ጨዋታዎች jlv
Nautin palapelien kokoamisesta ja kaikkien eri kuvien näkemisestä. Liikaa lisäyksiä kuitenkin. Puhelimeni menee nukkumaan tai minun täytyy kävellä pois minuutiksi ja minun on katsottava toinen lisäys ennen kuin voin jatkaa. Aloin pelata tätä peliä saadakseni kolikoita toiseen peliin. Ajattelin itse asiassa säilyttää sen saatuani kolikot. Aiot kuitenkin poistaa pelin ennen sitä etkä saa kolikoita, koska kolikoiden ansaitseminen kestää liian kauan. Ei ole aikani arvoista ja se menettää nautinnon.
Magic Jigsaw Puzzles - Game HD Mõistatusmängud brwv
Uusi arvostelu! TÄMÄ on erittäin hyvä, kauniita kuvia ja paljon eri aiheita! Ruusu tälle🌹🌹🌹!(Ainoa vika kun joku peli maksaa ja joku ei!Olen köyhä vanha mummu!🧙🏻♀️)